Jak napisać reklamę

MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać reklamy i zwiększysz zyski.

Kliknij w obrazek poniżej:

Celem każdej reklamy jest sprzedaż czegoś. Niezależnie od tego, czy jest to produkt, usługa, czy nawet Ty, który próbujesz promować, jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby napisać skuteczne reklamy. Chociaż formaty reklam mogą się różnić, ogólne koncepcje pisania większości rodzajów reklam są bardzo podobne. Zebraliśmy odpowiedzi na pytania dotyczące pisania różnych typów reklam i zapewniania ich sukcesu.

Jak napisać reklamę?


  1. Mocne, znaczące i zapadające w pamięć wiadomości.
    Klienci chętniej reagują na reklamy, które oddziałują na nich osobiście. Postaraj się napisać reklamy, które będą zwracać się bezpośrednio do klientów i będą zgodne z ich wartościami, aby odnieść sukces dzięki kampanii reklamowej. [1]
    • Na przykład Nike zwraca się bezpośrednio do swojej ogromnej bazy klientów za pomocą pozytywnych komunikatów, takich jak „Znajdź swoją wielkość” i „Po prostu zrób to!”
    • Jeśli sprzedajesz odzież przyjazną dla środowiska, możesz zwrócić się do swoich odbiorców komunikatem typu „Przerwijmy cykl zanieczyszczenia w szybkiej modzie”.
  2. 2Jasne wyjaśnienie, w jaki sposób Twój produkt lub usługa wpisuje się w życie klientów.Silne reklamy bezpośrednio informują, jak konkretny produkt lub usługa, którą oferujesz, poprawi jakość życia klienta. Spróbuj napisać reklamy, które powiedzą odbiorcom, w jaki sposób Twoja oferta może uczynić ich szczęśliwszymi, bardziej produktywnymi, spełnionymi lub cokolwiek innego może być. [2]
    • Na przykład, jeśli sprzedajesz buty do biegania, możesz powiedzieć coś w stylu „Biegaj jak Usain Bolt z najnowszymi z naszej serii 500 biegaczy!”

Jak napisać reklamę?

  1. Podkreśl, co sprawia, że ​​Twoja oferta jest wyjątkowa.Zwróć uwagę na wyjątkowe produkty, usługi lub oferty, które oferujesz klientowi. Postaraj się wyróżnić na tle konkurencji i pokaż klientom, dlaczego powinni wybrać Twoją markę. [3]
    • Jeśli na przykład oferujesz bezpłatną dostawę przy niektórych zakupach, powiedz na przykład „Bezpłatna dostawa, gdy wydasz 50 USD lub więcej!”
    • Jeśli masz ogromną różnorodność produktów, napisz coś w stylu „Mamy największą różnorodność mydeł do kąpieli w Kalifornii!”
    • Jeśli masz specjalne rabaty, promocje lub ekskluzywne oferty, możesz napisać coś w stylu „Do 40% rabatu na wybrane dżinsy przy zakupie przed 30 kwietnia!”
  2. 2Umieść co najmniej 1 trafne słowo kluczowe w tekście reklamy.Wpisz nazwę lub opis produktu lub usługi w Narzędziu propozycji słów kluczowych Google Adwords, aby wygenerować listę podobnych słów kluczowych do wyboru, jeśli nie masz pewności, jakich słów kluczowych użyć. Wybierz co najmniej 1 słowo kluczowe z listy, które będzie używane w każdej wyświetlanej reklamie. [4]
    • Na przykład, jeśli piszesz reklamę Google dotyczącą sprzedaży deskorolek, napisz coś w stylu „Mamy ogromną różnorodność deskorolek!” w treści reklamy.
    • Możesz też napisać w nagłówku reklamy coś w rodzaju „New York City Skate Shop”.
    • Nie ma znaczenia, gdzie zdecydujesz się uwzględnić słowo kluczowe. Upewnij się tylko, że reklama czyta się naturalnie i nie próbuj wbijać w kopię wielu słów kluczowych w sposób, który nie ma sensu dla czytelników.
    • Nie ograniczaj się do jednego słowa kluczowego. Jeśli możesz umieścić 1 w nagłówku i 1 w treści reklamy, to jeszcze lepiej!
  3. 3Uwzględnij wezwanie do działania.Jasno powiedz ludziom, jakie działania chcesz, aby podjęli, na przykład jak kupić Twój produkt lub jak skontaktować się z Tobą w sprawie Twoich usług. Przykłady wezwań do działania to „kup”, „kup”, „skontaktuj się z nami już dziś”, „zadzwoń teraz”, „poproś o wycenę” i „zamów”. [5]
    • Na przykład możesz napisać coś w rodzaju „Zadzwoń do nas już dziś, aby otrzymać wycenę naprawy pokrycia dachowego”. w treści reklamy. Zwróć też uwagę na słowo kluczowe „naprawa pokrycia dachowego” w kopii!